Wiedza

Bez względu na formę swojej działalności – czy jest to korporacja, mała firma, czy blog, wykorzystujesz pliki cookie do monitorowania zachowania odwiedzających na Twojej stronie. Ale czy jesteś pewny, że zarządzasz nimi we właściwy, legalny sposób? Jeśli masz co do

8 min. czytania

Korzystanie z oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management) w dzisiejszych czasach nie jest już opcją; to konieczność, szczególnie dla firm zorientowanych na docelowego konsumenta. I chociaż na rynku dostępnych jest wiele samodzielnych rozwiązań, zawsze warto rozważyć zintegrowanie

8 min. czytania

Jeszcze kilka lat temu, kiedy sporadycznie zdarzało mi się informować zespół o tym, że „dziś pracuję zdalnie”, czułam niewyobrażalne wyrzuty sumienia. Jak to zdalnie? Co sobie inni pomyślą? Że mam jakieś specjalne przywileje? Dziś nie wracam do tych czasów z

6 min. czytania

Jak sprawdzić, która wersja Twojej strony jest najskuteczniejsza? Jak zmniejszyć wysoki współczynnik odrzuceń czy porzucony koszyk w e-commerce? Odpowiedzą są testy A/B. Dowiedz się, na czym polegają i gdzie możesz je zastosować. Testy A/B: co to jest? Testy A/B to

5 min. czytania

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad stworzeniem strony internetowej, to z pewnością słyszałeś już o WordPressie. Od 2003 roku, czyli momentu powstania tej platformy, WordPress szybko się rozwijał, przejmując lwią część globalnego rynku CMS i stając się pierwszym wyborem dla największych

8 min. czytania

W czasach, gdy prawie wszystkie firmy są obecne w mediach społecznościowych, czy nadal warto zajmować się takim tematem, jak strony biznesowe? Oczywiście, że tak! Dobrze zaprojektowana strona firmowa przynosi niezaprzeczalne korzyści. Przede wszystkim, posiadanie strony zwiększa wiarygodność marki. Klienci jeszcze

7 min. czytania

W całej historii Internetu nigdy nie było lepszego czasu na budowanie stron internetowych i czerpanie z nich ogromnych zysków. Konkurencja co prawda jest zacięta, ale popyt też. Według globalnych badań, ponad 70% konsumentów na całym świecie uważa, że rynki internetowe

8 min. czytania

Tegoroczne trendy w projektowaniu stron internetowych sprawią, że ponownie przyjrzysz się kolorom, typografii, szybkości strony, a nawet wskaźnikom myszy. W tym roku, na pewno każdy znajdzie dla siebie coś nowego. Zaczynajmy. 1. Śmiałe kolory Jeśli chodzi o trendy kolorystyczne w

12 min. czytania

Jak stworzyć blok w edytorze Gutenberg z Advanced Custom Fields?  Dla wielu właścicieli firm WordPress jest wybawieniem. Jest to system zarządzania treścią, który sprawia, że projekty tworzenia stron internetowych na wysokim poziomie są możliwe do wykonania nawet dla zespołów z

15 min. czytania