Twoi Klienci

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich użytkowników WordPressa, którzy chcą zwiększyć widoczność marki na platformach społecznościowych. Istnieje sposób na automatyczne planowanie i wstawianie tych samych promocyjnych treści na różne kanały. Powiemy Ci jak zaplanować posty i udostępniać je z CMS na…

8 min. czytania

Skoro czytasz ten artykuł, prawdopodobnie Twoja firma jest już obecna w sieci, albo dopiero planujesz przenieść swoją ofertę do przestrzeni cyfrowej. Jeśli zbudowałeś już stronę internetową prezentującą Twoje produkty lub usługi, to super. Dobra robota! Ale nie zapominaj, że żyjemy…

10 min. czytania

Próbowałeś już reklam, social mediów, marketingu szeptanego… Ale jeśli naprawdę chcesz rozwinąć swój biznes online, nie możesz zapomnieć o przewadze jaką dają płatne subskrypcje członkowskie! To opłacalny i łatwy sposób na zwiększenie zaangażowania użytkowników. A wszystko, co musisz zrobić, to…

11 min. czytania

Jeśli chcesz zbudować trwałą relację z odbiorcami i sprawić, by wracali oni na Twoją stronę po więcej aktualizacji i informacji, powinieneś stworzyć newsletter. Właściciele firm, blogerzy i konsultanci – wychodźcie na przeciw klientom i docierajcie do nich ze swoimi treściami.

10 min. czytania

W czasach, gdy prawie wszystkie firmy są obecne w mediach społecznościowych, czy nadal warto zajmować się takim tematem, jak strony biznesowe? Oczywiście, że tak! Dobrze zaprojektowana strona firmowa przynosi niezaprzeczalne korzyści. Przede wszystkim, posiadanie strony zwiększa wiarygodność marki. Klienci jeszcze

7 min. czytania

W całej historii Internetu nigdy nie było lepszego czasu na budowanie stron internetowych i czerpanie z nich ogromnych zysków. Konkurencja co prawda jest zacięta, ale popyt też. Według globalnych badań, ponad 70% konsumentów na całym świecie uważa, że rynki internetowe

8 min. czytania