Transformacja cyfrowa

Skoro czytasz ten artykuł, prawdopodobnie Twoja firma jest już obecna w sieci, albo dopiero planujesz przenieść swoją ofertę do przestrzeni cyfrowej. Jeśli zbudowałeś już stronę internetową prezentującą Twoje produkty lub usługi, to super. Dobra robota! Ale nie zapominaj, że żyjemy…

10 min. czytania

Zamieszczanie dynamicznie aktualizowanych treści na stronie internetowej od dawna jest codziennością dla właścicieli dużych i małych firm. Powód jest oczywisty – nikt nie chce, aby jego strona internetowa wyglądała jak zakurzona ekspozycja muzealna, zniechęcająca do ponownej wizyty. Dlatego warto publikować…

8 min. czytania

Jednym z głównych powodów, dla którego tak bardzo kochamy WordPressa, jest jego elastyczność. Dzięki otwartej strukturze i stałemu wsparciu ogromnej, globalnej społeczności, WordPress od dawna jest czymś więcej niż tylko CMS’em i kreatorem stron. Dzięki tysiącom wtyczek, stworzonym przez użytkowników,…

7 min. czytania

Wszyscy powinni być traktowani równo - to oczywiste. Wykluczanie kogoś z aktywności w świecie fizycznym ze względu na jego ograniczenia, jest złe i niewłaściwe. Tak samo błędne jest powielanie tego zachowania w przestrzeni cyfrowej. W sieci ten problem jest często

9 min. czytania

Bez względu na formę swojej działalności – czy jest to korporacja, mała firma, czy blog, wykorzystujesz pliki cookie do monitorowania zachowania odwiedzających na Twojej stronie. Ale czy jesteś pewny, że zarządzasz nimi we właściwy, legalny sposób? Jeśli masz co do

8 min. czytania

Korzystanie z oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management) w dzisiejszych czasach nie jest już opcją; to konieczność, szczególnie dla firm zorientowanych na docelowego konsumenta. I chociaż na rynku dostępnych jest wiele samodzielnych rozwiązań, zawsze warto rozważyć zintegrowanie

8 min. czytania