Firmy produkcyjne

Poprawne przedstawienie oferty na stronie WWW w firmie produkcyjnej przekłada się na realny wzrost sprzedaży i szybszy rozwój biznesu. Zastanów się, czy warto przedstawić produkty w formie katalogu? A może potrzebujesz formularza, dzięki któremu klienci będą mogli łatwiej składać zamówienia? Sprawdźmy, co napędzi Twój biznes!

Aplikacje SaaS

Stworzenie dobrego cennika w przypadku aplikacji SaaS jest kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż produktu. Dodatkowo, nie można zapominać o całej sekcji poświęconej prezentacji produktu wraz z dokumentacją. Czy Twoja obecna strona internetowa posiada odpowiednie zakładki, które są nasycone treścią? Może da się zrobić to lepiej?

Startup-y

W przypadku wychodzenia na rynek z nowym produktem czy usługą jednym z najważniejszych czynników jest unikalne zaprezentowanie swojej wartości dla klienta końcowego. Czy Twoja obecna lub planowana strona www buduje zaufanie do powstającego produktu?

Sklepy internetowe

Rynek e-commerce rośnie w zastraszającym tempie, przez co coraz ciężej jest nadążać za standardami rynku w funkcjach, które powinien oferować sklep internetowy. Czy masz pewność, że Twój sklep jest wystarczająco intuicyjny dla użytkownika końcowego? Czy minimalizujesz liczbę kroków w procesie zakupowym?

Strony usługowe

Wnikliwe przedstawienie procesu stojącego za Twoimi usługami to nie lada wyzwanie. Strony firm oferujących usługi jako główny produkt powinny zawierać dokładne przedstawienie wartości. Czy Twoja strona internetowa informuje klienta o tym, czym się zajmujesz?

Aplikacje webowe

Aplikacje webowe często są skomplikowanymi systemami, które mają wiele wewnętrznych powiązań. Zadbaj o to, by użytkownik w łatwy sposób mógł zalogować się i korzystać z aplikacji. Pomożemy Ci skrócić i ułatwić proces rejestracji.

Chcesz stworzyć stronę internetową przynoszącą klientów do Twojego biznesu?

Dokładne raporty

Rozliczamy się za efekty, więc raporty z działań zespołu otrzymasz regularnie. Jeśli będzie taka potrzeba, omówimy zagadnienia, które się w nich znajdują. Masz pełny wgląd w to, na co idzie Twój budżet i widzisz realne rezultaty naszych działań.

Szczery i częsty feedback

Kultura feedbacku to dla nas klucz do rozwoju. Zarówno Twojej strony www jak i naszej firmy. Jesteśmy otwarci na Twoje zdanie i sami też chętnie dzielimy się swoimi wnioskami, wiedzą i doświadczeniem. Rekomendacje, inspiracje, działania warte podjęcia - to wszystko uda nam się przedyskutować na regularnych spotkaniach z zespołem.

Stronę, która musi się zwrócić

Tworzenie strony www to inwestycja, która musi się zwrócić. Dbamy o każdy detal, żeby czas zwrotu był jak najkrótszy. W projektowanie nowej strony www warto zaangażować zarówno marketerów jak i sprzedawców, którzy mogą dać cenne wskazówki dotyczące klientów i potencjalnych klientów firmy - ich cech, potrzeb i wyzwań.

Długoterminowy partner

Przygotowanie, testowanie, wdrożenie i utrzymanie strony www to proces. Jesteśmy partnerem na każdym etapie tej ścieżki. Stronę www przygotowujemy tak, by można nią było łatwo zarządzać. Jeśli jednak pojawią się jakieś wyzwania - chętnie wesprzemy w ich podjęciu. Strona www to żywy twór, więc jeśli po wdrożeniu zaistnieje potrzeba dodania nowej funkcjonalności, podstrony, rozwiązania - pomożemy Ci to zrobić.

Wiedza wielu ekspertów

Jesteśmy zespołem specjalistów różnych obszarów, co pozwala nam projektować jeszcze lepsze strony internetowe. Nad dynamiką całego procesu czuwa Product Owner, ale w zespołach realizujących pracują specjaliści: SEO, UX, UI, front-end, back-end. Pracujemy też z programami lojalnościowymi

Realizacja celów biznesowych

Strona www (nowa czy odświeżona) może realizować różne cele biznesowe. Dla nas to drogowskaz do działania. Twoje cele biznesowe poznajemy na wspólnych warsztatach i to wokół nich planujemy pracę i proponujemy konkretne rozwiązania dla Twojej strony internetowej.

Proces tworzenia strony internetowej

Transparentny, konkretny, określony w czasie i dobrze zakomunikowany proces tworzenia Twojej strony www daje gwarancję, że wspólnie dążymy do jednego celu. Pozwala nam również odpowiednio priorytetyzować pracę i dostarczać rozwiązania w uzgodnionym terminie.
1
Zapoznanie się
2
Określenie zakresu prac
3
Kick-off workshop
4
Makietowanie strony
5
Design
6
Budowanie produktu i dokumentacja
7
Testowanie i potwierdzenie jakości
8
Wdrożenie

Nasz standardowy team składa się z:

  • Analityka Biznesowego

  • Project Ownera

  • Głównego Designera

  • Jednego lub dwóch programistów Front-end

  • Jednego lub dwóch programistów Back-end

Skład teamu

Zespół, który będzie pracował nad Twoimi projektami może nieco różnić się od tego standardowego. Wszystko zależy od konkretnych potrzeb projektu. Jednak pracę zespołu projektowego koordynuje doświadczony Project Manager. Nie musisz samodzielnie zarządzać zadaniami zespołu programistów i designerów (no chyba, że chcesz).

Do standardowego teamu mogą dołączyć również UI/UX designerzy, testerzy i inni specjaliści z Develtio, którzy mogą wesprzeć Twój zespół w zależności od zadań i potrzeb projektu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, płacisz tylko za pracę osób, których umiejętności możesz naprawdę wykorzystać na różnych etapach pracy projektowej.

Co nasi Klienci mówią o współpracy z Develtio?

5.0

“Są proaktywni i mają pozytywne podejście”

Marketing Project & Graphic Team Manager, Altaterra

5.0

“Biorąc pod uwagę cenę i czas realizacji projektu, jestem bardzo zadowolony”

CEO, Planet Rescue sp. z o.o.

5.0

“Timing i komunikacja między naszą firmą a Develtio (poprzednio GBX Soft) były idealnie zaplanowane”

CEO, InterVi

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Porozmawiajmy o Twoim projekcie i zacznijmy budować go razem!

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA oraz obowiązuje Polityka Prywatności i Warunki Korzystania Google.
    Arkadiusz Zdziebko
    Head of Sales, Develtio