Wiedza

Media społecznościowe stanowią ogromną część naszego codziennego życia i z dnia na dzień stają się coraz bardziej popularne. Tylko w latach 2021-2022 liczba użytkowników wzrosła aż o 10% i obecnie wynosi 4,62 mld. To oznacza, że ponad połowa światowej populacji

10 min. czytania

Jednym z głównych powodów, dla którego tak bardzo kochamy WordPressa, jest jego elastyczność. Dzięki otwartej strukturze i stałemu wsparciu ogromnej, globalnej społeczności, WordPress od dawna jest czymś więcej niż tylko CMS’em i kreatorem stron. Dzięki tysiącom wtyczek, stworzonym przez użytkowników,

7 min. czytania

Ogromna popularność WordPressa niesie za sobą pewne ryzyko– im więcej osób zakłada na nim swoje witryny, tym bardziej kuszące dla cyberprzestępców staje się szukanie w nich każdej możliwej luki, którą mogą wykorzystać do swoich złych celów. Oczywiście przy odpowiednim podejściu

13 min. czytania

Gratulacje! Właśnie stworzyłeś stronę internetową swojego biznesu. Prawdopodobnie wybrałeś język polski jako domyślny język strony, prawda? Twoja szansa na sukces jest duża, jeśli będziesz publikował na niej ciekawe treści i odpowiednio je optymalizował. Ale Twoja firma może zyskać nawet większą

8 min. czytania

Urządzenia mobilne są obecnie odpowiedzialne za ponad połowę globalnego ruchu internetowego i ten trend wciąż rośnie. W rezultacie, firmy nieustannie wdrażają nowe technologie, aby nadążyć za mobilną rewolucją i sprawić, by doświadczenie użytkownika z produktem było jak najbardziej nieskomplikowane i

7 min. czytania

Design ma znaczenie! To prosta prawda, o której musisz pamiętać, projektując rozwój swojego biznesu w Internecie. Niezależnie od tego, czy budujesz nową stronę, czy odświeżasz aktualną, musisz podjąć pewne decyzje. Najważniejszą z nich jest: wybór między szablonem, a niestandardowym projektem

9 min. czytania

Ponieważ zagrożenie cyberprzestępczością stale rośnie, zwiększenie poziomu bezpieczeństwa strony internetowej powinno leżeć w interesie każdego odpowiedzialnego właściciela firmy. A najlepszym sposobem na zapewnienie klientów, że ich dane są u Ciebie bezpieczne, jest uzyskanie certyfikatu SSL. Proces instalacji certyfikatu SSL w

6 min. czytania

Dawno minęły czasy, gdy strony internetowe składały się głównie z bloków tekstu z dodatkiem kilku prostych grafik. Wraz ze wzrostem prędkości i dostępności łącz szerokopasmowych rośnie również ilość dodawanych do stron ciężkich plików multimedialnych. Właśnie dlatego optymalizacja obrazu jest w

8 min. czytania

Próbowałeś już reklam, social mediów, marketingu szeptanego… Ale jeśli naprawdę chcesz rozwinąć swój biznes online, nie możesz zapomnieć o przewadze jaką dają płatne subskrypcje członkowskie! To opłacalny i łatwy sposób na zwiększenie zaangażowania użytkowników. A wszystko, co musisz zrobić, to

11 min. czytania

Mówi się, że złota rybka potrafi się skupić na dłuższy czas niż… człowiek. To oczywiście zwykły mit, a nie fakt naukowy, ale porusza ważny temat. Nasza zdolność koncentracji znacznie skurczyła się w ciągu ostatnich dwóch dekad i nic nie wskazuje

9 min. czytania

Jeśli chcesz zbudować trwałą relację z odbiorcami i sprawić, by wracali oni na Twoją stronę po więcej aktualizacji i informacji, powinieneś stworzyć newsletter. Właściciele firm, blogerzy i konsultanci – wychodźcie na przeciw klientom i docierajcie do nich ze swoimi treściami.

10 min. czytania

Wszyscy powinni być traktowani równo - to oczywiste. Wykluczanie kogoś z aktywności w świecie fizycznym ze względu na jego ograniczenia, jest złe i niewłaściwe. Tak samo błędne jest powielanie tego zachowania w przestrzeni cyfrowej. W sieci ten problem jest często

9 min. czytania