Transformacja cyfrowa
Rośniesz szybciej, niż kiedykolwiek - nowi klienci, kolejne linie produktowe, coraz więcej danych do ogarnięcia. Tymczasem firmowa orkiestra nadal gra w rytm Excela, maili z załącznikami i ręcznych integracji „kopiuj-wklej”. Rezultat? Godziny poświęcone na poprawianie błędów, decyzje podejmowane „na czuja”…
Nowa aplikacja czy portal B2B nie jest już „projektem IT” odciętym od reszty organizacji. To silnik sprzedaży, centrum obsługi klienta i fundament skalowania przychodów. Wybór software house’u przypomina więc zatrudnienie strategicznego partnera: od jego kompetencji zależy, czy produkt dowiezie zyski,…
Dla firm produkcyjnych na całym świecie nadążanie za tempem transformacji cyfrowej to już nie wybór – to konieczność. Wprowadzenie odpowiednich systemów informatycznych oraz systemów ERP nie tylko usprawnia funkcjonowanie Twojej firmy, ale także umożliwia szybsze reagowanie na potrzeby klientów oraz…
Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się zlecić budowę strony internetowej (lub właściwie jakiegokolwiek innego zadania związanego z IT), istnieje duża szansa, że zauważyłeś znaczące różnice w wycenach między wykonawcami. Różnice te potrafią być zaskakujące – jak to możliwe, że szacowany koszt
Zamieszczanie dynamicznie aktualizowanych treści na stronie internetowej od dawna jest codziennością dla właścicieli dużych i małych firm. Powód jest oczywisty – nikt nie chce, aby jego strona internetowa wyglądała jak zakurzona ekspozycja muzealna, zniechęcająca do ponownej wizyty. Dlatego warto publikować
Jednym z głównych powodów, dla którego tak bardzo kochamy WordPressa, jest jego elastyczność. Dzięki otwartej strukturze i stałemu wsparciu ogromnej, globalnej społeczności, WordPress od dawna jest czymś więcej niż tylko CMS’em i kreatorem stron. Dzięki tysiącom wtyczek, stworzonym przez użytkowników,
Korzystanie z oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management) w dzisiejszych czasach nie jest już opcją; to konieczność, szczególnie dla firm zorientowanych na docelowego konsumenta. I chociaż na rynku dostępnych jest wiele samodzielnych rozwiązań, zawsze warto rozważyć zintegrowanie