150+
Stron internetowych
40+
Wewnętrznych specjalistów
7
Lat doświadczenia

Firmy produkcyjne

Poprawne przedstawienie oferty na stronie WWW w firmie produkcyjnej przekłada się na realny wzrost sprzedaży i szybszy rozwój biznesu. Może warto przedstawić Twoje produkty w formie katalogu, a może potrzebujesz formularza, dzięki któremu klienci będą w stanie składać zamówienia? Sprawdźmy, co napędzi Twój biznes!

Aplikacje SaaS

Stworzenie dobrego cennika w przypadku aplikacji SaaS jest kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż produktu. Dodatkowo nie możesz zapominać o całej sekcji poświęconej prezentacji produktu wraz z dokumentacją. Czy Twoja obecna strona internetowa dba o to na wystarczającym poziomie? Może da się zrobić to lepiej?

Startup-y

W przypadku wychodzenia na świat z nowym produktem jednym z najważniejszych czynników jest unikalne zaprezentowanie swojej wartości dla klienta końcowego. Czy Twoja obecna lub planowana strona buduje zaufanie do powstającego produktu?

Sklepy internetowe

Rynek e-commerce rośnie w zastraszającym tempie, przez co coraz ciężej jest nadążać za standardami rynku w funkcjach, które powinien oferować Twój sklep internetowy. Czy jesteś pewien, że Twój sklep jest wystarczająco intuicyjny dla użytkownika końcowego?

Strony usługowe

Wnikliwe przedstawienie procesu stojącego za Twoimi usługami to nie lada wyzwanie. Strony firm oferujących usługi jako główny produkt powinny zawierać dokładne przedstawienie wartości usługi. Czy Twoja strona internetowa wystarczająco informuję klienta o tym czym się zajmujesz?

Aplikacje webowe

Aplikacje webowe często są skomplikowanymi systemami, które mają wiele wewnętrznych powiązań, ale jednocześnie często nie zwracamy uwagi na te mniej skomplikowane kwestie. Czy użytkownik łatwo może zalogować się do aplikacji? Czy nie da się uprościć procesu rejestracji?

Co zyskujesz po analizie strategicznej?

Nasza darmowa analiza strategiczna ma na celu przedstawić Ci rekomendację, które możesz samodzielnie wdrożyć na swojej stronie internetowej lub wykorzystać przy tworzeniu nowej strony WWW. Przeprowadzona analiza będzie idealnym wstępem do przeprowadzenia pełnych warsztatów i estymacji projektu.

WARTOŚCI PŁYNĄCE Z ANALIZY STRATEGICZNEJ

  • ŚWIADOMOŚĆ O AKTUALNEJ SYTUACJI TWOJEJ STRONY
  • ZESTAW REKOMENDACJI DO WDROŻENIA NA OBECNEJ STRONIE
  • WSTĘPNE ZAŁOŻENIA DLA NOWEJ STRONY WWW
  • ZROZUMIENIE CELÓW NA TWOJEJ STRONIE WWW
  • POMYSŁY JAK LEPIEJ ZAPREZENTOWAĆ SWOJE USŁUGI W INTERNECIE

Agenda darmowej analizy strategicznej

Spotkanie ma na celu znaleźć wstępne problemy oraz rozwiązania związane z biznesowym aspektem Twojej strony www. Z racji na ograniczony czas spotkania pochylamy się nad bardziej ogólną formą zarysowania sytuacji i usprawnień, które możemy wdrożyć. Spotkanie trwa 50 minut.
1
Zapoznanie się
i wprowadzenie do biznesu
2
Analiza strony
w oparciu o uproszczony lejek
3
Poznanie celów zakładek
i analiza skuteczności
4
Rekomendacje
dla nowej strony WWW

Dlaczego miałbyś nas wybrać?

5.0

“Są proaktywni i mają pozytywne podejście”

Marketing Project & Graphic Team Manager, Altaterra

5.0

“Biorąc pod uwagę cenę i czas realizacji projektu, jestem bardzo zadowolony”

CEO, Planet Rescue sp. z o.o.

5.0

“Timing i komunikacja między naszą firmą a Develtio (poprzednio GBX Soft) były idealnie zaplanowane”

CEO, InterVi

Umów się na darmową analizę strategiczną

Po kliknięciu zostaniesz przekierowany do zewnętrznej aplikacji, w której samodzielnie dobierzesz dogodny dla Ciebie termin. Dodatkowo poprosimy Cię o udzielenie odpowiedzi na kilka prostych pytań, aby lepiej przygotować się do spotkania z Twoją firmą. Spotkanie będzie prowadzone przez naszego Head of Websites, natomiast ze swojej strony możesz zabrać kogo tylko chcesz.

Mateusz Swół
Head of Websites, Develtio