Jako specjaliści od SLA…

…Zajmiemy się Twoimi:
  • Stronami firmowymi
  • eCommerce i sklepami online
  • Aplikacjami webowymi
  • Aplikacjami mobilnymi
  • Bazami danych i big data
  • Systemami informatycznymi/IT
  • Usługami przetwarzania danych w chmurze
  • Dedykowanymi serwerami

Szybki
czas odpowiedzi

Jako część SLA, otrzymujesz określoną ilość godzin, podczas których jesteśmy wyłącznie do Twojej dyspozycji. Możesz wykorzystać ten czas, aby zlecić naszemu zespołowi specjalistów Develtio wykonanie różnych zadań. Może do nich należeć na przykład stworzenie podstrony w witrynie firmowej, dodanie dodatkowej funkcji do aplikacji, praca nad błędami serwera, a także integracja oprogramowania, czy odzyskanie bazy danych. Nasi eksperci zrobią to wszystko i wiele więcej w jak najkrótszym czasie.

 

Gwarantujemy
bezpieczeństwo

W Develtio tworzymy strony internetowe i aplikacje mobilne od podstaw. Dzięki temu możemy ręczyć za ich bezpieczeństwo i wydajność. Dzięki nam dane Twoich klientów, jak również i Twoje, są i zawsze będą w pełni chronione. Regularnie i automatycznie skanujemy Twoją witrynę pod kątem luk w zabezpieczeniach i natychmiast interweniujemy w przypadku wykrycia zagrożenia.
Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

W ramach pakietu pomocy technicznej SLA

…zapewniamy:

Nadzór dedykowanego i doświadczonego Project Managera

Kontakt w czasie rzeczywistym, sprawny helpdesk i szybki czas reakcji na błędy związane z serwerami, przestojami strony lub błędami w aplikacjach i systemach informatycznych w Twojej firmie

Utrzymanie i prace serwisowe

Projektowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności, podstron i integracji

Przywracanie backupów

Zespół copywriterów, grafików i specjalistów UI/UX do Twojej dyspozycji

Zarządzanie treścią i tworzenie nowych treści na stronie internetowej firmy lub w aplikacji mobilnej (np. nowe produkty lub wpisy)

Specjalistyczne doradztwo IT i przeglądy techniczne

Jak Develtio SLA działa w praktyce?

Krok 1
Wysyłasz nam zadanie opisujące Twój problem, mogą to być na przykład zmiany lub aktualizacje, które chcesz wprowadzić na swojej stronie, serwerze firmowym czy aplikacji.
Krok 2
Ustalasz szczegóły i zatwierdzasz koncepcje wspólnie z przypisanym do Twojego projektu Project Managerem.
Krok 3
Nasz team zaczyna pracę nad projektem. Copywriter przygotowuje treść, graficy tworzą wizualizacje, UX/UI designerzy projektują układ strony, programiści kodują i wprowadzają zmiany, a testerzy sprawdzają czy wszystko działa zgodnie z Twoimi wymogami.
Krok 4
Gotowe! Cała praca zajęła nam 9 godzin. Czas pozostały w pakiecie SLA możesz wykorzystać na inne zadania i projekty.
Chcesz przetestować usługę Develtio SLA?
Chodź do nas

Dlaczego warto wybrać Develtio SLA?

Od czasu naszej ewolucji z agencji marketingowej w software house w 2017 roku, zdobyliśmy bogate doświadczenie w świecie IT oraz marketingu cyfrowego, pracując zarówno z mikro firmami, jak i z globalnymi korporacjami.

Powody, dla których warto wybrać SLA od Develtio

  • Działamy na jasnych zasadach współpracy. Oferujemy szczegółowy opis wszystkich usług dostępnych w pakiecie SLA i procedur zgłaszania awarii, a także monitoring bieżących działań.
  • Oferujemy szybki czas odpowiedzi i priorytetowo traktujemy żądania określone w umowie.
  • Doskonale sprawdzamy się we wspieraniu firm w sytuacjach kryzysowych IT, np. podczas oszustw phishingowych.
  • Oferujemy różne formy wsparcia. Od doradztwa i drobnych integracji oprogramowania, po rozwiązywanie problemów i prace naprawcze, a nawet pełną realizację nowego projektu od A do Z.
  • Będziesz miał do swojej dyspozycji dedykowanego Project Managera oraz własny zespół projektowy.
  • Możesz skorzystać ze szkoleń i warsztatów IT, dostępnych dla wszystkich klientów Develtio
  • Zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin, dostępnych również w ramach pakietu SLA. Są to m.in. UX/UI designerzy, programiści front-end i back-end, testerzy, graficy, copywriterzy, specjaliści od SXO, deweloperzy oraz analitycy.
  • Zapewniamy regularne i automatyczne skanowanie stron internetowych pod kątem zagrożeń. Nasze oprogramowanie do skanowania wykorzystuje wiodącą w branży bazę danych WPScan, wzbogaconą o nasz własny, oryginalny zestaw zasad wykrywania zagrożeń.

Jak Develtio SLA może Ci pomóc?

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Odciążymy Twój dział marketingu i IT.
  • Zapewniamy cenne i unikatowe kompetencje.
  • Dostarczamy dwa zasoby, na które zawsze jest wysokie zapotrzebowanie: czas i wiedzę technologiczną.
  • Dbamy o nieprzerwane funkcjonowanie aplikacji, stron internetowych i systemów informatycznych.
  • Wybieramy optymalne technologie oraz koordynujemy i realizujemy prace rozwojowe i serwisowe.
  • Wspieramy klientów bezpośrednio lub we współpracy z agencjami marketingowymi i innymi software house'ami.

Wsparcie IT

Co zawiera usługa SLA?

Bezpieczeństwo systemu IT

Potrzebujesz ochrony danych osobowych swoich klientów, danych systemu ERP, archiwów umów i zamówień oraz dokumentów księgowych przed cyberatakami i phishingiem? Pakiet Develtio SLA zapewni Ci wsparcie informatyczne, którego potrzebujesz, żeby zabezpieczyć wszystkie ważne dane Twojej firmy.

Audyt IT

Sprawdzimy czy systemy informatyczne, serwery, bazy danych, strony internetowe i aplikacje mobilne Twojej firmy działają najsprawniej i najefektywniej jak to możliwe. Raport z audytu będzie punktem startowym dla naszych działań. Przeprowadzimy diagnozę i zaproponujemy odpowiednie rozwiązania informatyczne.

Integracja oprogramowania

Chcesz połączyć systemy CRM z systemami ERP? Nie wiesz jak wykorzystywać automatyzację w eCommerce? Chcesz dowiedzieć się, jak wdrożyć pakiet Google Workspace w firmie i zintegrować go z dotychczasowym oprogramowaniem? Dzięki usłudze SLA od Develtio nie musisz szukać odpowiedzi na te pytania. Zajmiemy się tym za Ciebie.

Dedykowane oprogramowanie

Każdy biznes ma swoje własne potrzeby, a więc także jego wymagania co to oprogramowania są unikatowe. Przeanalizujemy procesy w Twojej firmie, a później na ich podstawie zaprojektujemy i zaprogramujemy aplikacje i systemy, które pomogą Ci zdigitalizować i rozwinąć biznes.

WordPress SLA

Strony na WordPressie są naszą specjalnością. Jako część naszego WordPress SLA, nie będziesz musiał przejmować się takimi rzeczami jak:

Dodawaniem treści, nowych podstron lub formularzy na WordPress

Zarządzaniem treściami na WordPressie

Instalowaniem i aktualizowaniem wtyczek

Stabilnością i bezpieczeństwem stron na WordPressie (w tym usuwaniem złośliwego oprogramowania czy aktualizacji)

Czym jest SLA? (Service Level Agreement)?

SLA (ang. Service Level Agreement)

SLA, czyli po angielsku Service Level Agreement, a po polsku Umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, to współpraca klienta z firmą deweloperską IT. Określa ona czas reakcji specjalistów na problemy informatyczne, czy ten przeznaczony na wszelkie niezbędne zmiany i aktualizacje, np. strony internetowej lub aplikacji.

Zakres wsparcia IT oraz warunki SLA określa specjalna umowa zawarta pomiędzy firmą informatyczną (np. Develtio), a klientem działającym w dowolnej branży, dla której ważna jest cyfrowa stabilność i bezpieczeństwo. Umowa SLA to gwarancja jakości i terminowości wykonywanych przez zleceniobiorcę zadań. Jej treść musi być również elastyczna i rozwijać się wraz ze zmieniającymi się potrzebami biznesowymi klienta.

Zakres umowy SLA jest zazwyczaj ustalany indywidualnie, zgodnie z potrzebami konkretnej firmy. Zaprojektowanie „szytej na miarę” usługi SLA stanowi duże wyzwanie. Umowa określa nie tylko liczbę godzin w miesiącu, które klient może wykorzystać dowolnie w ramach pakietu, ale także to, czy w razie potrzeby może kupić ich więcej. Dokument musi zawierać również listę zadań i tematów, którymi mają zajmować się specjaliści IT.

 

Co powinna zawierać umowa SLA?
Formuła
KPIs (kluczowe wskaźniki wydajności)
wskaźniki SLA
Umowy SLA w branży IT służą przede wszystkim określeniu celów biznesowych, na których zależy Ci w trakcie współpracy z dostawcą usług. Szczegółowo opisują standardy pracy, mechanizmy naprawcze oraz wymagane formy raportowania.
Jeśli chcesz porównać różne oferty SLA, przedstawiamy checklistę czynników, które warto wziąć pod uwagę:

Czas odpowiedzi dostawcy usług SLA na Twoje zapytania,

to znaczy, ile czasu helpdesk potrzebuje, aby odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Ramy czasowe rozwiązywania problemów,

czyli realnie ile czasu potrzeba na wdrożenie rozwiązania. To powinno być określone w umowie SLA. Warto sprawdzić ile czasu zostanie poświęcone na znalezienie zastępczego rozwiązania, tak aby Twoi pracownicy mogli nadal pracować podczas działań serwisowych prowadzonych przez programistów SLA. Szczególne znaczenie ma to przy bardziej złożonych problemach, które wymagają więcej czasu na naprawę.

Szczegółowe opisy usług i procedur,

zwierające raportowanie awarii, monitorowanie i doradztwo.

Konkretną liczbę godzin roboczych,

dostępnych w ramach pakietu SLA.

Konsekwencje i kary dla dostawcy,

jeśli nie spełnią warunków umowy SLA.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Porozmawiajmy o Twoim projekcie i zacznijmy budować go razem!

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA oraz obowiązuje Polityka Prywatności i Warunki Korzystania Google.
    Arkadiusz Zdziebko
    Head of Sales, Develtio