Czym jest Product Discovery?

Product Discovery to proces, który pozwala zrozumieć i wykorzystać pełny potencjał Twojego oprogramowania lub aplikacji.

W Product Discovery to nie tylko odkrywanie nowych funkcji, ale również zrozumienie, jak Twój produkt może lepiej służyć obecnym i przyszłym użytkownikom.

Ta usługa jest dla Ciebie, jeśli:

01
Poszukujesz sposobów na skalowanie, optymalizację lub zwiększenie atrakcyjności swojego produktu na rynku.
02
Chcesz odświeżyć swój istniejący produkt, wprowadzić innowacje, które zwiększą jego wartość, lub poszerzyć ofertę o nowe, kluczowe funkcje.
03
Planujesz wprowadzenie nowości i innowacji, ale chcesz to robić w sposób przemyślany i oparty na solidnych danych, minimalizując ryzyko niepowodzenia.
04
Szukasz nowych możliwości biznesowych i chcesz wykorzystać potencjał istniejących produktów do wprowadzenia nowych funkcji lub rozszerzenia rynku.

Jak wygląda proces Product Discovery z Develtio?

01

SPOTKANIE

Celem jest stworzenie solidnej podstawy dla dalszych działań, opartej na wzajemnym zrozumieniu i jasno określonych celach.

W czasie spotkania chcemy:

poznać Twoją firmę, jej misję, cele oraz specyfikę rynku, na którym działasz
wstępnie poznać Twój produkt- do kogo jest skierowany, co działa w nim dobrze, a co wymaga poprawy lub innowacji
określić cele, jakie chcemy zrealizować w czasie procesu Discovery
02

KONCEPCJA

Po wstępnym spotkaniu przechodzimy do fazy przygotowania koncepcji, która jest kluczowa dla zapewnienia efektywności całego procesu.

W tym etapie koncentrujemy się na:

dobraniu najlepszych narzędzi do przeprowadzenia etapu Discovery
dokładnym sprecyzowaniu celów
przygotowaniu zasobów, technologii, frameworków umożliwiających płynny przebieg działań
03

REALIZACJA

Po dokładnym przygotowaniu koncepcji, przechodzimy do kluczowego etapu - realizacji. Jest to faza, w której nasze wspólne plany i strategie ożywają.

Przez najbliższe dni będziemy:

wraz z całym Trio Produktowym rozmawiać z użytkownikami, analizować dane, testować hipotezy
szukać szans i możliwości rozwoju
tworzyć prototypy i założenia nowych funkcji lub ulepszeń
04

PODSUMOWANIE
I DALSZE KROKI

Po zakończeniu fazy realizacji, nadszedł czas na dokładne podsumowanie i planowanie dalszych działań.

Skupiamy się tutaj na:

przedstawieniu wszystkich zebranych danych, analiz i wniosków
wyznaczaniu następnych kroków - może to obejmować, wprowadzanie nowych funkcji lub kontynuowanie badań w określonych obszarach
planowaniu kolejnych etapów rozwoju, aby Twój produkt był zawsze aktualny i konkurencyjny
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Z jakich technik i narzędzi korzystamy?

W naszym podejściu do odkrywania i rozwijania produktów, korzystamy z bogatego zestawu sprawdzonych technik i zaawansowanych narzędzi, które umożliwiają nam głębokie zrozumienie potrzeb użytkowników i rynku. Poznaj wybrane z nich:

Wywiady
z użytkownikami

Opportunity
solution tree

Event
storming

Tworzenie
person

Prototypowanie

Analiza danych

Lean canvas

Tworzenie MVP

User story
mapping

Customer Journey Map

Porozmawiaj z Nami

Porozmawiajmy o Twoim projekcie i zacznijmy budować go razem!

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA oraz obowiązuje Polityka Prywatności i Warunki Korzystania Google.
    Arkadiusz Zdziebko
    Head of Sales, Develtio